доставка полиса Цивилки по Киеву
Цивилка Киев
по доступной цене!
К полису Цивилки в комплекте идет специальный знак, европротокол, инструкция к европротоколу.
(044) 332-98-54; Life (063) 247-08-01; KS (096) 059-82-54; MTS (095) 136-48-01
Киев, ул. Вадима Гетьмана, 17 ПН-ПТ с 09:00 до 19:00, СБ с 10:00 до 16:00
info@civilka.org.ua

Купить полис, ОСАГО, Автогражданка, Автострахование, Цивилка
на главную  
  
карта сайта  
написать письмо  

О НАС:

Цивилка Киев - это:

- 8 лет On-line продаж
- тысячи довольных клиентов
- доставка полиса Новой Почтой
- лучшая цена на полис Цивилки, Зеленой Карты

Все наши полисы имеют QR-код с помощью которого можно моментально проверить подлинность полиса в базе МТСБУ.

QR-код полиса Автоцивилки для проверки в базе МТСБУ




КОНТАКТЫ:
Киев, ул. Вадима Гетьмана, 17
тел. (044) 332-98-54
 Life (063) 247-08-01
  KS (096) 059-82-54
MTS (095) 136-48-01
E-mail: info@civilka.org.ua

РЕЖИМ РАБОТЫ ОФИСА:
ПН-ПТ с 09:00 до 19:00
СБ с 10:00 до 16:00

Карта местонахождения офиса. Нажмите для увеличения.


СКИДКА НА ТАЛОНЫ OKKO и WOG Бензин и ДТ:


Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 09.07.2010 №566

ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ

ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

____________________________________________________________

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

09.07.2010      м. Київ      № 566

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України

16 серпня 2010р. за №689/17984 - №691/17986

Про деякі питання здійснення

обов’язкового страхування

цивільно-правової відповідальності

власників наземних транспортних

засобів

 

 

Відповідно до статті 7, пункту 9.5 статті 9, статті 11, пункту 49.2 статті 49, статті 55 Закону України „Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, статей 28, 34 Закону України „Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”, вимог підпункту 11 пункту 4 Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від  3 лютого 2010 року № 157, та з метою вдосконалення державного регулювання діяльності з надання страхових послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України постановила:

 

1. Встановити обов’язкові ліміти відповідальності страховика за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів:

за шкоду, заподіяну майну потерпілих, у розмірі 50000 гривень на одного потерпілого;

за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих, у розмірі 100000 гривень на одного потерпілого.

 

2. Затвердити базовий страховий платіж за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за поданням Моторного (транспортного) страхового бюро України в розмірі 180 грн та Коригуючі коефіцієнти та їх розміри, що додаються.

3. Унести до розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 23 грудня 2004 року № 3178 „Про затвердження Ліцензійних умов провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2004 року за № 1654/10253, такі зміни:

 пункт 3 викласти в такій редакції:

„3. Вимога підпункту 2.1.2 пункту 2.1 глави 2 цих Ліцензійних умов у частині перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності не менш ніж на 1 млн. євро для страховиків, які на дату набрання чинності розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 9 липня 2010 року № 566 отримали ліцензію на право провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, починає застосовуватися з 1 січня 2011 року”;

пункт 4 виключити.

У зв’язку з цим пункти 5–7 уважати пунктами 4–6.

4. Затвердити Зміни до Ліцензійних умов провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 23 грудня 2004 року           № 3178, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2004 року за № 1654/10253, що додаються.

5. Затвердити Положення про єдину централізовану базу даних щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що додається.

6. Департаменту стандартів регулювання та нагляду за фінансовими установами разом з департаментом пруденційного нагляду, департаментом реєстрації, ліцензування та дозвільних процедур, управлінням правового забезпечення подати це розпорядження до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.

7. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 16 грудня 2004 року         № 3099 „Про затвердження базового страхового платежу за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2004 року за № 1619/10218.

8. Відділу зв’язків з громадськістю та протоколу забезпечити розміщення цього розпорядження на офіційному сайті Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України в мережі Інтернет після його державної реєстрації.

9. Це розпорядження набирає чинності через 10 днів після його державної реєстрації.

10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника Голови відповідно до розподілу обовязків.

 

Голова    Комісії                                                        В. Волга

 

Протокол № 563 засідання

Комісії  від 09.07.2010 


 

 

                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Державної

комісії з регулювання ринків фінансових послуг України

09.07.2010566

 

 




                   

Коригуючі коефіцієнти та їх розміри

 

Тип коригуючого коефіцієнта залежно від

Договір

I типу

Договір

II типу

Договір

III типу

1

2

3

4

I. Типу транспортного засобу

1. Легковий автомобіль

1) до 1600 кубічних сантиметрів

1

1,82

1

2) 1601-2000 кубічних сантиметрів

1,14

1,82

1,14

3) 2001-3000 кубічних сантиметрів

1,18

1,82

1,18

4) більше 3000 кубічних сантиметрів

1,82

1,82

1,82

2. Причепи до легкових автомобілів

0,34

0,34

0,34

3. Автобуси з кількістю місць для сидіння

1) до 20 чоловік (включно)

2,55

3,00

2,55

2) більше 20 чоловік

3,00

3,00

3,00

4. Вантажні автомобілі вантажопідйомністю

1) до 2 тонн (включно)

2

2,18

2

2) понад 2 тонни

2,18

2,18

2,18

5. Причепи до вантажних автомобілів

0,5

0,5

0,5

6. Мотоцикли та моторолери

1) до 300 кубічних сантиметрів (включно)

0,34

0,68

0,34

2) більше 300 кубічних сантиметрів

0,68

0,68

0,68

II. Місця переважного використання транспортного засобу: для фізичних осіб -  місце проживання страхувальника; для юридичних осіб – місцезнаходження страхувальника

1) місто Київ

3,2-4,8

3,2-4,8

3,2-4,8

2) міста Бориспіль, Боярка, Бровари, Васильків, Вишгород, Вишневе, Ірпінь

1-2,5

3,2-4,8

1-2,5

3) міста з населенням більше 1 мільйона чоловік

2,3-3,5

3,2-4,8

2,3-3,5

1

2

3

4

4) міста з населенням 1 мільйон-500 тисяч чоловік

1,8-2,8

3,2-4,8

1,8-2,8

5) міста з населенням 500-100 тисяч чоловік

1,3-2,5

3,2-4,8

1,3-2,5

6) населені пункти з населенням менше 100 тисяч чоловік

1-1,6

3,2-4,8

1-1,6

7) для транспортних засобів, які зареєстровані в інших країнах

2-4

3,2-4,8

2-4

III. Сфери використання транспортного засобу

1) автомобіль, який використовується фізичною особою (крім таксі, вантажних автомобілів, автобусів)

1,0

2) автомобіль, який використовується юридичною особою (крім таксі, вантажних автомобілів, автобусів)

1,1-1,4

3) вантажні автомобілі, автобуси

1,0

4) легковий автомобіль або автобус із кількістю місць для сидіння до 20 чоловік, який використовується фізичною особою для надання послуг із перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування або для надання послуг із перевезення пасажирів та їх багажу на таксі

1,0-1,4

5) легковий автомобіль або автобус із кількістю місць для сидіння до 20 чоловік, який використовується юридичною особою для надання послуг із перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування або для надання послуг із перевезення пасажирів та їх багажу на таксі

1,1-1,5

IV. Водійського стажу осіб, відповідальність яких застрахована за договором *

1) до 1 року (для фізичних осіб)

1,35-1,76

1,35-1,76

1,35-1,76

2) від 1 до 3 років (для фізичних осіб)

1,35-1,76

1,27-1,65

1,27-1,65

3) від 3 до 10 років (для фізичних осіб)

1,35-1,76

1,1-1,43

1,1-1,43

4) більше 10 років (для фізичних осіб)

1,35-1,76

1-1,3

1-1,3

5) для юридичних осіб

1,2

 

1,2

V. Кількості зазначених у договорі осіб

1) одна особа

 

 

1

2) дві особи

 

 

1,1-1,4

3) 3-5 осіб

 

 

1,2-1,6

VI. Наявності або відсутності у страхувальника (протягом попереднього року) доведених у судовому порядку спроб страхового шахрайства або випадків, що були підставою для пред’явлення  регресного позову відповідно до Закону України Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

 

 

 

1) наявність

2

2

2

2) відсутність

1

1

1

 

 

* Якщо в договорі III типу зазначено декілька осіб, то при розрахунку страхового платежу застосовується коефіцієнт групи ІV, що відповідає особі з найбільшим значенням цього коефіцієнта.

 

 

При розрахунку страхового платежу відповідно до пункту 7.1 статті 7 розділу II Закону України „Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів” обмеження добутку коригуючих коефіцієнтів ІІ, ІІІ, IV типів, передбачене пунктом 8 розділу VІІ Закону України „Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, не застосовується.

 

 

Директор департаменту

стандартів регулювання та

нагляду за фінансовими установами                                       Жила Н.М.


 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Державної

комісії з регулювання ринків фінансових послуг України

09.07.2010 566

        

 



 

 

Зміни до Ліцензійних умов провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

 

1.         У главі 1:

 

1.1.         У пункті 1.2 слова „Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України (далі - Держфінпослуг)” замінити словом „Держфінпослуг”.

 

1.2.         Пункт 1.4 викласти в такій редакції:

 

         “1.4. Строк дії ліцензії при першому отриманні 5 років, при повторному отриманні безстроковий. Ліцензію може бути анульовано (відкликано) або її дію зупинено чи обмежено відповідно до цих Ліцензійних умов”.

 

2.         У главі 2:

 

2.1.         Пункт 2.1 викласти в такій редакції:

 

         “2.1. Заявник, який звернувся до Держфінпослуг за отриманням ліцензії, має відповідати таким вимогам:

           

            2.1.1. Провадити страхову діяльність не менше двох років з добровільного страхування цивільної відповідальності власників наземного транспорту та/або страхування наземних транспортних засобів або на ринку

обов'язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів.

         Страховики – члени Моторного (транспортного) страхового бюро України (далі МТСБУ) зобов'язані щорічно разом з річною звітністю надавати до Держфінпослуг підтверджену дирекцією МТСБУ довідку про відсутність заборгованості щодо внесків, відрахувань з премій та інших платежів до МТСБУ за формою, встановленою президією МТСБУ.

 

            2.1.2. Заявник зобов'язаний дотримуватись умов забезпечення платоспроможності відповідно до вимог статті 30 Закону України "Про страхування", Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", а також на останню звітну дату, що передує даті подання документів на отримання ліцензії, та на будь-яку дату після отримання ліцензії мати перевищення фактичного запасу платоспроможності (нетто-активів) над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності не менше ніж на 25 відсотків, але не менше 1 млн. євро за офіційним валютним курсом на дату розрахунку зазначених показників.

 

                2.1.3. Вартість чистих активів заявника, створеного у формі акціонерного товариства або товариства з додатковою відповідальністю, після закінчення другого та кожного наступного фінансового року з дати внесення інформації про заявника до Державного реєстру фінансових установ має бути не меншою зареєстрованого розміру статутного фонду страховика відповідно до вимог, визначених Ліцензійними умовами провадження страхової діяльності, затвердженими розпорядженням Держфінпослуг від 28 серпня 2003 року № 40, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 15 вересня 2003 року за № 805/8126, та повинна бути підтверджена аудиторським висновком відповідального аудитора станом на останню звітну дату, що передує даті подання документів для отримання ліцензії.

 

У заявника на дату подання документів на видачу ліцензії мають бути відсутні невиконані заходи впливу, застосовані Держфінпослуг, термін виконання яких настав.

 

2.1.4. Заявник  зобов'язаний  забезпечити  можливість опрацювання претензій на всій території України, для чого на дату подачі заяви на отримання ліцензії та протягом строку її дії зобов'язаний:

 

а) забезпечити прийняття, облік та зберігання повідомлень учасників дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП) у цілодобовому режимі за номером безкоштовної багатоканальної телефонної лінії страховика про їх учасників та обставини з метою фіксації повідомлення і надання учасникам ДТП первинної інформації про порядок урегулювання збитків та для прийняття страховиком необхідних дій. Телефонне повідомлення фіксується страховиком в електронному вигляді та є підтвердженням повідомлення про страховий випадок і підлягає довгостроковому зберіганню;

 

б) забезпечити здійснення функції з урегулювання подій, що мають ознаки страхових випадків за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, на всій території України, для чого страховик має право створювати власні підрозділи та/або залучати інших страховиків, які є членами МТСБУ, та/або осіб, уповноважених проводити розслідування страхових випадків (аварійних комісарів);

 

в) розмістити інформацію про забезпечення виконання зобов’язань, передбачених підпунктами "а" та "б" цього підпункту, на сайті страховика, наданому в інформації до Державного реєстру фінансових установ.

 

Для виконання підпункту "б" цього підпункту страховик зобов’язаний забезпечити перебування представників у населених пунктах з чисельністю понад 200 000 осіб та дотримуватися вимог, встановлених Президією МТСБУ, зокрема щодо форми та змісту договору (договорів) на врегулювання збитків.

Інформація щодо укладених страховиком договорів на врегулювання збитків з іншими особами подається страховиком до Держфінпослуг.

 

   2.1.5. Страховик має право здійснювати страхування через свій відокремлений підрозділ за умови внесення інформації про відокремлений підрозділ до Реєстру.

 

2.1.6. Страховик не може мати більш як одне порушення вимог Закону  України  "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" протягом року, який передує даті подання документів для отримання ліцензії”.

 

2.2.         Доповнити главу новим пунктом такого змісту:

 

“2.5. Страховик зобов'язаний після отримання ліцензії вести облік отриманих страхових платежів та забезпечувати розміщення коштів страхових резервів за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів станом на кожен день”.

 

3.          У пункті 3.1 глави 3:

 

підпункт 3.1.5 викласти в такій редакції:

            

         “3.1.5. Аудиторський висновок аудитора щодо правильності розрахунку фактичного запасу платоспроможності (нетто-активів) та розрахункового нормативного запасу платоспроможності станом на останню звітну дату, що передує даті подання документів на видачу ліцензії, з метою підтвердження виконання вимог підпункту 2.1.2 пункту 2.1 глави 2 цих Ліцензійних умов та відповідність вартості чистих активів вимогам підпункту 2.1.3 пункту 2.1 глави 2 цих Ліцензійних умов”;

 

підпункт 3.1.11 викласти в такій редакції:

 

“3.1.11. Копії договорів на врегулювання збитків, укладених страховиком з іншими особами, передбачених підпунктом 2.1.4 пункту 2.1 глави 2 цих Ліцензійних умов (за наявності)”.

 

4.         У главі 7:

 

4.1.         Назву глави викласти в такій редакції:

 

“7. Зупинення, обмеження дії та анулювання (відкликання) ліцензії ”.

 

4.2.         Пункт 7.1 викласти в такій редакції:

 

         “7.1. Зупиненням дії ліцензії є тимчасове позбавлення страховика права на провадження обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

 

Зупинення дії ліцензії передбачає можливість на підставі відповідного рішення Держфінпослуг відновлення права на провадження обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у разі усунення причин, які стали підставою для зупинення дії ліцензії, без отримання нової ліцензії.

 

         Обмеженням дії ліцензії є обмеження права страховика на провадження обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за певним колом суб’єктів (страхувальників). Обмеження дії ліцензії передбачає можливість відновлення права на провадження обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у повному обсязі у разі усунення причин, які стали підставою для обмеження дії ліцензії, без отримання нової ліцензії”.

 

4.3.         Пункти 7.3 та 7.4 викласти в такій редакції:

 

         “7.3. Зупинення, обмеження дії або анулювання (відкликання) ліцензії не звільняє страховика від обов'язку виконання укладених договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

 

 

            7.4. Підставами для анулювання (відкликання) можуть бути:

 

7.4.1.  Заява про анулювання (відкликання) ліцензії (додаток 7).

 

7.4.2.  Рішення про припинення страховика як юридичної особи.

 

7.4.3.  Виявлення недостовірної інформації  в документах, поданих страховиком для одержання ліцензії, якщо така інформація вплинула на прийняття рішення про видачу ліцензії.

 

7.4.4.  Неукладання страховиком договорів з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до виданої ліцензії протягом 12 місяців поспіль.

 

7.4.5.  Невиконання страховиком раніше виданого припису про усунення порушень.

 

7.4.6.  Виключення страховика з членів МТСБУ, втрата страховиком статусу асоційованого або повного члена МТСБУ, позбавлення членства в МТСБУ.

 

7.4.7. Невиконання страховиком раніше застосованого заходу впливу у зв’язку з:

1)               встановленням, що вартість чистих активів страховика, створеного у формі акціонерного товариства або товариства з додатковою відповідальністю, після закінчення другого та кожного наступного фінансового року з дати внесення інформації про страховика до Державного реєстру фінансових установ є меншою від розміру зареєстрованого статутного фонду страховика;

 

2)     виявленням більш як одного порушення страховиком вимог Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" протягом року;

 

3)     наданням страховиком недостовірної звітності до Держфінпослуг;

 

4)     відмовою страховиком будь-якому страхувальнику в укладанні договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності  власників наземних транспортних засобів на умовах, визначених у пункті 15.3 статті 15 Закону України "Про обов'язкове  страхування  цивільно-правової  відповідальності власників наземних транспортних засобів";

 

 

 

 

5)     встановленням Антимонопольним комітетом України або судом фактів домовленостей та/або узгоджених дій страховика з органами державної влади та управління щодо нав'язування послуг при укладанні договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;

 

6)     укладенням страховиком договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у місцях проведення реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів та оформлення дозвільних документів, у місцях контролю наявності страхових полісів, крім пунктів пропуску через державний кордон України;

 

7)     укладенням страховиком договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на умовах, що передбачають сплату страхових платежів у розмірі, меншому або більшому, ніж такий платіж має бути розрахований з використанням базового страхового платежу та коригуючих коефіцієнтів, передбачених законодавством;

 

8)     укладенням страховиком інших, ніж визначені в статті 15 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", типів договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;

 

9)      несвоєчасною та неповною сплатою страховиком протягом двох місяців внесків та відрахувань до фондів МТСБУ, створених відповідно до Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів";

 

10)                               ненаданням страховиком інформації, необхідної для формування єдиної централізованої бази даних щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності (за поданням МТСБУ);

 

11)                               ненаданням страховиком на  запити Державтоінспекції МВС України відомостей про укладені, недійсні та ті, що припинили свою дію, договори  обов'язкового  страхування  цивільно-правової відповідальності;

 

12)                               ненаданням страховиком в  десятиденний строк (ураховується дата штемпеля поштового відділення відправника або дата реєстрації у Держфінпослуг) документів, необхідних для переоформлення ліцензії, після  виявлення  документально  підтверджених  підстав  для переоформлення ліцензії;

 

13)                               установленням страховиком розміру франшизи більшого, ніж передбачено статтею 12 Закону  України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів";

 

14)                               установленням страховиком страхових сум та страхових лімітів нижчих, ніж передбачено статтею 9 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів";

 

15)                               ненаданням страховиком на письмову вимогу страхувальника інформації про всі відокремлені підрозділи страховика та інформації про осіб, з якими укладено договори на врегулювання збитків відповідно до статті 12 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг";

 

16)                               невиконанням страховиком зобов'язань щодо формування централізованих страхових резервних фондів у розмірах, визначених МТСБУ відповідно до статті 43 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (за поданням МТСБУ);

 

17)                               невиконанням страховиком вимог щодо перевищення фактичного запасу платоспроможності (нетто-активів) над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності відповідно до підпункту 2.1.2 пункту 2.1 глави 2 цих Ліцензійних умов;

 

18)                               незабезпеченням страховиком можливості опрацювання претензій на всій території України відповідно до підпункту 2.1.4 пункту 2.1 глави 2 цих Ліцензійних умов;

 

19)                               невиконанням страховиком судового рішення, яке набрало законної сили, або припису Держфінпослуг про  виплату  страхового  відшкодування протягом строку, установленого в цьому рішенні чи приписі;

 

20)                               порушенням встановлених чинним законодавством України норм щодо формування, розміщення страхових резервів, критеріїв та нормативів достатності, диверсифікованості та якості активів, якими представлені страхові резерви з видів страхування  інших, ніж страхування життя.

 

         Анулювання (відкликання) ліцензії як захід впливу застосовується Держфінпослуг на основі аналізу даних та інформації стосовно порушення, враховуючи наслідки порушення та наслідки застосування таких заходів.”.

 

 

 

4.4.         У пункті 7.5:

 

4.4.1.  Підпункт 7.5.1 після слів “анулювання ліцензії” доповнити словами “з обов’язковим розкриттям причин прийняття такого рішення”;

 

4.4.2.  Підпункт 7.5.3 викласти в такій редакції:

 

         “7.5.3. Аудиторський висновок аудитора щодо фінансової звітності страховика станом на останню звітну дату, що передує даті подання заяви про анулювання ліцензії, а також висновок щодо можливості страховика здійснювати подальшу діяльність на безперервній основі”;

 

 

4.4.3.  Підпункт 7.5.4 викласти в такій редакції:

        

         “7.5.4. Підписані  керівником і головним бухгалтером та засвідчені печаткою страховика баланс за останній звітний період та довідку про виконання всіх зобов'язань перед страхувальниками – клієнтами страховика при провадженні обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”.

 

5. У тексті Ліцензійних умов слова директор департаменту страхового нагляду в усіх відмінках замінити відповідно словами уповноважена особа Держфінпослуг у відповідних відмінках.

 

6. Додатки 1, 3, 4, 5, 6, 7 до Ліцензійних умов викласти у новій редакції (додаються).

 

 

Член Комісії – директор реєстрації,

ліцензування та дозвільних процедур                                           О. Калінін

 

Додаток 1-7 (PDF)




 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України

09.07.2010 566

 

 



 

ПОЛОЖЕННЯ

про єдину централізовану базу даних щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

 

І. Загальні положення

 

1.1. Це Положення розроблене відповідно до статей 11 та 55 Закону України „Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів” (далі − Закон).

1.2. Метою створення єдиної централізованої бази даних Моторного (транспортного) страхового бюро України (далі – МТСБУ) щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів є накопичення відомостей про чинні та припинені договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (далі − обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності), страхові випадки, що мали місце, транспортні засоби та їх власників для організації обміну інформацією про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності та контролю за його здійсненням.

1.3. У цьому Положенні терміни вживаються в таких значеннях:

база даних МТСБУ – єдина централізована база даних МТСБУ щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;

віддалена частина бази даних МТСБУ − функціонально завершена частина програмного забезпечення бази даних МТСБУ, що розташована на території страховика-члена МТСБУ і призначена для виконання завдань з  формування, перевірки та передавання відомостей до бази даних МТСБУ, а також за згодою Дирекції МТСБУ при необхідності може бути встановлена в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях, що мають потребу у використанні відомостей бази даних МТСБУ;

ідентифікаційний набір даних − мінімальній набір реквізитів, відомості в яких є достатніми для їх ідентифікації в базі даних МТСБУ;

ідентифікація відомостей − перевірка відомостей на наявність в них реквізитів, що містять в собі унікальні, коректні та повні коди, що забезпечують неповторність таких відомостей в межах бази даних МТСБУ;

користувачі  бази даних МТСБУ – страховики-члени МТСБУ, Дирекція МТСБУ, органи державної влади, підприємства, установи, організації, громадяни;

обов'язковий набір даних – набір реквізитів і відомостей, які є достатніми для формування  обов'язкових та стандартних звітів із бази даних МТСБУ;

оператор єдиної централізованої бази даних (далі – Оператор) – МТСБУ, яке забезпечує створення, ведення, матеріально-технічне та технологічне забезпечення єдиної централізованої бази даних, збереження і захист інформації, що міститься в ній;

паперовий звіт МТСБУ – інформація, яка надається страховиками-членами МТСБУ до МТСБУ щомісячно на паперових носіях, відносно якої виконується перевірка, що надається страховиками-членами МТСБУ до бази даних МТСБУ;

повний набір даних – набір реквізитів і відомостей, які є достатніми для виконання всіх доступних в базі даних МТСБУ функцій пошуку, аналізу, формування вихідних форм та звітів;

постачальники інформації до бази даних МТСБУ – страховики-члени МТСБУ, Дирекція МТСБУ;

спецзнак − спеціальний знак державного зразка, який в обов'язковому порядку видається страховиком страхувальнику до внутрішнього договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;

структура вихідних даних – перелік показників звітів та відомостей, що надаються базою даних МТСБУ до інших баз даних;

структура вхідних даних – перелік даних із зазначенням їх електронних форматів, які надаються  до бази даних МТСБУ;

централізовані довідники – класифіковані та кодифіковані відомості, значення та коди яких є єдиними для всіх користувачів бази даних МТСБУ та для всіх записів бази даних МТСБУ.

Інші терміни вживаються в цьому Положенні у значеннях відповідно до Законів України „Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів” (далі – Закон) та „Про інформацію”.

1.4. Основними функціями єдиної централізованої бази даних є:

накопичення інформації про чинні та припинені договори обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, страхові випадки, що мали місце, транспортні засоби та їх власників;

накопичення інформації щодо показників діяльності з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;

надання відкритої інформації для вільного і загальнодоступного користування;

надання інформації обмеженого доступу страховикам - членам МТСБУ, а також органам державної влади відповідно до їх компетенції, встановленої законом.

 

ІІ.  Перелік інформації, що надається в обов'язковому порядку страховиками, іншими особами для формування інформаційних ресурсів бази даних МТСБУ

        

2.1. Страховики-члени МТСБУ в обов'язковому порядку здійснюють збір та постачання до бази даних МТСБУ такої інформації за формою, встановленою додатком 1 до цього Положення:

2.1.1. Відомості про втрачені, зіпсовані та знищені бланки полісів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та бланки спецзнака;

2.1.2. Відомості про укладені та достроково припинені внутрішні договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та видані до них спецзнаки.

2.1.3. Відомості про страхові випадки за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, хід їх врегулювання та виплати страхового відшкодування.

2.1.4. Відомості про укладені та достроково припинені договори міжнародного обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

2.1.5. Відомості про вимоги до страховиків-повних членів МТСБУ, що надійшли за договорами міжнародного обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, хід їх врегулювання та розмір виплат страхового відшкодування за цими договорами.

2.2. Оператор здійснює постачання до бази даних МТСБУ такої інформації:

2.2.1. Відомості про видані страховикам-членам МТСБУ бланки полісів та бланки спецзнака за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

2.2.2. Відомості про видані страховикам-членам МТСБУ бланки полісів за договорами міжнародного обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів „Зелена картка”.

2.2.3. Відомості про розміщення та представлення коштів, сплачених до централізованих страхових резервних фондів МТСБУ, що є коштами страхових резервів страховика, у визначених категоріях активів станом на відповідний період.

2.3. Контроль якості відомостей, що надають постачальники, виконується шляхом порівняння інформації, наданої страховиком – членом МТСБУ в паперових звітах МТСБУ, та аналогічної інформації, отриманої з бази даних МТСБУ за певний звітний період. У разі невідповідності даних паперовий звіт МТСБУ вважається не прийнятим, тобто не наданим.

2.4. Формування бази даних МТСБУ передбачає можливість інформаційної інтеграції з базами даних центральних органів виконавчої влади згідно з законодавством.

 

ІІІ. Порядок надання постачальниками інформації

 до бази даних МТСБУ

 

3.1. Постачання інформації до бази даних МТСБУ здійснюється щоденно відповідно до цього Положення шляхом авторизованого доступу постачальників до бази даних МТСБУ з використанням захищених каналів зв’язку.

3.2. Інформація, яка надається постачальниками інформації до бази даних МТСБУ, повинна бути достовірною, без помилок та перекручень і забезпечувати однозначне тлумачення її користувачами, а також можливість однозначної ідентифікації необхідних відомостей.

3.3. Обов'язкові дані, що надають страховики-члени МТСБУ, визначаються у додатку 1 до Положення про єдину централізовану базу даних щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Надання інформації Оператором до бази даних МТСБУ здійснюється в такому порядку:

3.3.1. Постачання відомостей до бази даних МТСБУ здійснюється за допомогою віддаленої частини бази даних МТСБУ.

3.3.2. Оператор надає інформацію про видачу страховикам-членам МТСБУ бланків полісів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та бланків спецзнака у строк не більше ніж 2 робочі дні з моменту видачі бланків.

3.3.3. Оператор надає  інформацію про страховиків-членів МТСБУ, що мають право укладати договори міжнародного обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних  "Зелена картка".

3.4. Надання інформації страховиками-членами МТСБУ до бази даних МТСБУ здійснюється в такому порядку:

3.4.1. Постачання відомостей до бази даних МТСБУ здійснюється за допомогою віддаленої частини бази даних МТСБУ із застосуванням захищених каналів зв'язку.

3.4.2. Відомості про втрачені та зіпсовані бланки полісів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та бланки спецзнака надають страховики-члени МТСБУ у строк не більше ніж 2 робочі дні з моменту втрати чи псування бланка.

3.4.3. Відомості про знищені бланки полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що визнані МТСБУ непридатними для подальшого використання,  надають страховики-члени МТСБУ у строк не більше ніж 2 робочі дні з дати підписання акта знищення бланків.

3.4.4. Відомості про укладені договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та виданий до них спецзнак надають страховики-члени МТСБУ у строк не більше ніж 2 робочі дні з моменту укладання цих договорів.

3.4.5. Відомості про укладені договори міжнародного обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надають страховики-повні члени МТСБУ у строк не більше ніж 2 робочі дні з моменту укладання цих договорів.

3.4.6. Зміни відомостей про зареєстровані договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надають страховики-члени МТСБУ протягом 2-х робочих днів з моменту підписання страхувальником  полісу з внесеними змінами.

3.4.7. Інформацію про дострокове припинення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надають страховики-члени МТСБУ протягом 5-ти робочих днів з дати анулювання, дострокового припинення, переоформлення договору.

3.4.8. Інформацію про настання події, яка має ознаки страхового випадку за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надають страховики-члени МТСБУ протягом 2-х робочих днів з дати реєстрації заяви про настання страхового випадку у страховика-члена МТСБУ.

3.4.9. Інформацію про виплату страхового відшкодування за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надають страховики-члени МТСБУ протягом  5-ти робочих днів з дати здійснення відповідної платіжної операції.

3.4.10. Інформацію про зміни відомостей та додаткові відомості про страховий випадок за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надають страховики-члени МТСБУ протягом 2-х робочих днів з моменту реєстрації цих змін в інформаційній системі страховика-члена МТСБУ.

3.4.11. Інформацію про хід або закінчення врегулювання страхового випадку (закриття справи) за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів надають страховики-члени МТСБУ протягом 5-ти робочих днів з моменту реєстрації цієї інформації в інформаційній системі страховика-члена МТСБУ.

3.4.12. Інформацію про вимоги, що надійшли за договорами міжнародного обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів „Зелена картка”, надають страховики-члени МТСБУ протягом 3-х робочих днів з дати реєстрації вимог у страховика-повного члена МТСБУ.

3.5. Інформацію, яка є частиною централізованих довідників, страховики-члени МТСБУ надають відповідно до кодів та значень централізованих довідників. Така інформація повинна складатись з повних найменувань та кодів відповідних централізованих довідників.

 

 

IV. Порядок користування базою даних МТСБУ

 

4.1. Порядок розпорядження інформацією з бази даних МТСБУ регулюється цим Положенням.

4.2. МТСБУ не має права розголошувати надану постачальниками інформацію, яка згідно з законодавством України визначена конфіденційною, за виключенням випадків, передбачених законом.

4.3. Оператор бази даних МТСБУ забезпечує використання інформації, що зберігається в базі даних МТСБУ, виключно із службовою метою та відповідно до законодавства.

4.4. Доступ до інформації, що зберігається в базі даних МТСБУ, надається користувачам відповідно до законодавства.

4.5. Централізовані довідники формуються, поповнюються та змінюються Дирекцією МТСБУ.

 

V. Порядок надання користувачам інформації

з бази даних МТСБУ

 

5.1. Інформація з єдиної централізованої бази даних є власністю МТСБУ.

5.2. Порядок і умови надання відомостей з бази даних МТСБУ за запитами користувачів здійснюються відповідно до законодавства.

5.3. Інформація, отримана з бази даних МТСБУ, використовується з метою отримання відомостей про наявність чи відсутність договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на дату скоєння ДТП та отримання відомостей про страховика, який застрахував цивільно-правову відповідальність власника наземного транспортного засобу на дату ДТП або на дату укладення договору обов'язкового страхування.

5.4. Оператор надає інформацію про виплати за вимогами, що надійшли за договорами міжнародного обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів „Зелена картка”, протягом 2-х робочих днів з дати здійснення Дирекцією МТСБУ відповідної платіжної операції.

5.5. Інформація з єдиної централізованої бази даних МТСБУ поділяється на відкриту та інформацію з обмеженим доступом і надається користувачам безоплатно.

5.6. До інформації з обмеженим доступом відносяться відомості про особу страхувальника та інформація, отримана страховиком в процесі врегулювання страхового випадку.

5.7. Інформація з обмеженим доступом надається користувачам, які визначені Законом.

5.8. Для страховиків-членів МТСБУ база даних МТСБУ є джерелом такої інформації:

інформація, необхідна для прийняття рішення про застосування коефіцієнтів бонус-малус;

доступ до формування інструментами бази даних МТСБУ статистичних та фінансових звітів в межах прав доступу страховика-члена МТСБУ;

результати завантажень та перевірки відомостей, що постачаються до бази даних МТСБУ.

5.9. До відкритої інформації відносяться відомості про наявність чи відсутність в базі даних договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на дату скоєння ДТП та відомості про страховика, який уклав відповідний договір страхування. Відкрита інформація надається користувачам шляхом доступу через мережу Інтернет до відповідного інформаційного ресурсу, та/або в порядку, передбаченому чинним законодавством про звернення громадян, та/або відповідно до укладених договорів з МТСБУ.

5.10. Інформація з бази даних МТСБУ надається у формі витягів на письмову вимогу органів судової влади, органів прокуратури, органів дізнання і досудового слідства та інших органів державної влади (посадових осіб) у зв'язку зі здійсненням ними повноважень, визначених законом.

5.11. МТСБУ в обов’язковому порядку забезпечує можливість отримання Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України інформації з бази даних МТСБУ за формами, визначеними у додатках 2-5 до цього Положення.

5.12. Інформація з бази даних МТСБУ про особу не може бути надана третій особі або поширена будь-яким іншим чином без письмової згоди особи, відомості про яку занесено до бази даних МТСБУ, крім випадків,

 

 

В.о. Члена Комісії – директора

департаменту пруденційного нагляду                                      Калінін О.М.

 




Додаток 1 (PDF)

Додаток 2 (PDF)

Додаток 3-4 (PDF)

Додаток 5 (PDF)


 
Партнеры | АвтоКАСКО | Законодательные Акты | Карта сайта
 

АКТУАЛЬНАЯ ИНФОРМАЦИЯ:
 
 
 


link:
 
 


О СТРАХОВАНИИ:
Цивилка, ОСАГО, Зеленая Карта, Автогражданка, Киев, Купить полис. © 2010-2018.